دَنیل+

برنامه نویسی اندروید

دَنیل+

برنامه نویسی اندروید

دَنیل+
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
 درناتریپ
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
کتاب مدیران بزرگ به دنیا نمی‌‌آیند، ساخته می‌‌شوند | اثر جولی ژو


بعد از مدت ها دوباره سلام

یه مدتی به خاطر بی حوصلگی و ناامیدی به خاطر قطع اینترنت و زمین خوردن کسب و کار های خورده پایی مثل کسب و کارما کلاً دل و دماغی برای هیچ فعالیتی نبود. توی این مدت با کتاب جالبی آشنا شدم که دید جالبی درباره ی مدیریت یک گروه یا تیم بهم داد. خودم رو داخل این کتاب پیدا کردم و حس کردم همین کتاب برای من هم تکرار شده من هم اشتباهاتی کرد بودم که توی این کتاب بهشون اشاره شده. منم اشتباهات ریز و درشتی در این مورد کرده بودم و جاهایی هم بدون داشتن علم خاصی درست رفتار کرده بودم که براساس عنوان همین کتاب می تونید بفهمید که اشتباه کردن بخشی از یک کاره.

این کتاب نوشته ی خانوم جولی ژو هست که قبلا هم یک مطلب در موردش نوشته بودم ایشون معاون ارشد بخش طراحی فیسبوک هستن و از تجربیات خودش در دوران مدیریتشون نوشتن که کاملاً جالب و کاملاً آموزندس و مثل دفعه ی قبل چقدر خوب که می تونیم تجربیاتشون رو بخونیم. کتاب اول شما رو به صورت ساده وارد بحث این می کنه که مدیر کیه، مدیریت چیه؟ و...

نثر کتاب سادس و نویسنده سعی کرده با یک مثال ساده مفاهیم رو درست و اساسی برای مخاطب جا بندازه.

مخاطبین این کتاب

به شخصه حس می کنم که این کتاب به درد مدیران تازه کار می خوره اگر کمی هم باتجربه باشید مطالب رو خیلی قابل فهم تر و ساده تر درک خواهید کرد. و تجربه های شخصیتون عین فیلم براتون مرور میشن. البته اگر مدیر باتجربه ای هم هستید خوندن این کتاب چندان خالی از لطف نیست.

این کتاب خوب رو نشر دوست داشتنی نوین منتشر کرده. که قیمت نسخه فیزیکی این کتاب با این شرایط خیلی گرونه. البته و خوشبختانه نشر نوین نسخه ی الکترونیکی این کتاب رو هم در طاقچه منتشر کرده که با هزینه ی بسیار کمتری می تونین تهیه کنین و بخونین.

 

 

 

نظرات  (۱)

موفقو پیروز باشید
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.