دَنیل+

برنامه نویسی اندروید

دَنیل+

برنامه نویسی اندروید

دَنیل+
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
 درناتریپ
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
چهار کتاب مقدس سئو فارسی


سئو از اون بحث هایی هست که هرچی بیشتر معلوماتت بیشتر میشه می فهمی که باید یه پایه ی قوی داشته باشی. محتوای فارسی برای درک سئو هم خیلی زیاد نیست. نتیجه تلاش من برای درک سئو این 4 کتاب شد. البته منابع خیلی خوب دیگه ای هم هستن ولی حداقل زیر این عنوان جا نمی گیرن که اگر فرصتی دست داد معرفی خواهم کرد. ولی حداقل این خوندن این 4 کتاب پایه ی خوب و کاملی برای درک سئو به شما خواهد داد.

توی "کتاب سئو برای همیشه" تمام اصول کلی سئو که برای همیشه ثابت هستن رو می تونید بخونید. کسایی که فقط می خوان با اصول کلی سئو آشنا بشن خوندن همین کتاب براشون کافیه.
در کتاب بعدی "بازاریابی مختوا محور" به سئو محتوا پرداخته شده توی این کتاب نویسنده تمام سعیش بر این که اهمیت کلمه (( محتوا پادشاهه)) رو کاملاً برای شما جا بندازه و البته روش های کلی تهیه محتوا های ارزشمند و البته سئو شده رو به شما آموزش بده
کتاب اسمش " ساخت بک لینک به روش کلاه سفید" هست که ارزشمند ترین و بخش سئو که همون کسب بک لینک هست رو بررسی می کنه و راهکارهایی به شما ارائه می ده.
کتاب چهارم هم تحت عنوان سئو کلاه سیاه به بررسی روش های زود بازده ولی ناپایدار سئو برای رسیدن سریع به رتبه اول گوگل رو آموزش میده. البته نا گفته نماند که نویسنده گان این کتاب جمیعاً بر این نکته های اجماع دارن که از این روش ها استفاده نکنید چون کاملاً ناپایدار هستن. و سریعاً از طرف گوگل جریمه می شوید.

نظرات  (۱)

  • کامبیز مصلح
  • متشکرم از مطالب مفیدتان
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.